הכלב ככלי טיפולי
כלבנות טיפולית ככלי חינוכי ויישומי
"כל אחד הוא לא רק 'אחד' במספר אלא גם 'יחיד'.
הוא שונה מ'אחרים'.
יש בו משהו עצמי, ייחודי, משהו ייחודי שאין כמותו אצל אחרים. מכאן שאי אפשר למלא מקומו."
(הרב סלובייצ'יק)
הכלה של כל התלמידים במערכת החינוך והשתלבות בה הן ערך ראשון במעלה. חברה המכילה את כל פרטיה מעמיקה את התובנה של גיוון ושל העושר הטמון בו. כל אדם שונה מרעהו, כל אחד ניחן ביכולות ולו צרכים, משאלות ומאוויים. כל פרט בחברה יכול לתרום את חלקו ליצירת תמונה שלמה של חברה, ומכל אחד אפשר ללמוד.
המחויבות להכלתם ולהשתלבותם של תלמידים היא האתגר שלנו.
מחויבות זו כרוכה בתפיסת עומק תודעתית ובהשקפה שלפיה כל תלמיד זכאי ללמוד בקרב קהילתו הקרובה ולחוות בה חיים משותפים לאורך כל שעות היום, במוסדות החינוך, בשעות הפנאי ובמבחר מסגרות שמחוץ למוסדות החינוך. לצד זה יש להטמיע את ההכרה כי מענים שונים לתלמידים שונים מעניקים ערך מוסף לכל כיתה ומקדמים את כולה.
הכלב ככלי טיפולי
האתגרים להם ניתן מענה
אתגרים חברתיים
ביישנות, אלימות, שיתוף פעולה
אתגרים אישיים
חוסר ויסות חושי או רגשי
אתגרים כלליים
פחד מכלבים, דחיית סיפוקים, קבלת השונה
רוצים לשמוע עוד?
צרו קשר: 054-4730907